adminisztrátor

Országos hálózattal rendelkező szociális szolgáltató szervezet szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás adminisztrációs feladatinak elvégzésére adminisztrációs munkatársat keres, teljes munkaidőben, közfoglalkoztatásban.

Az álláshely azonnal betölthető.

Elvárások:

  • középfokú végzettség: érettségi;
  • felhasználói szintű MS Office ismeret (irodai alkalmazások: Word, Excel és PowerPoint);
  • levelező-rendszerek ismerete, napi használata;
  • jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és szervező készség;
  • pontosság, precizitás, határidők betartása;
  • önálló munkára való képesség.

Előny:

  • adminisztrátori tapasztalat;
  • pénztárosi végzettség;
  • egyéb irodai, adminisztrációs végzettség (irodai titkár, általános irodai adminisztrátor, irodai asszisztens);
  • szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • jól megközelíthető, modern irodai környezet;
  • lendületes, összetartó csapat.

Munkavégzés helye: Békés.

Szakmai önéletrajzot, bizonyítvány másolatot és motivációs levelet, a betöltendő pozíció megjelölésével, legkésőbb 2021. december 15-ig várjuk az alábbi elérhetőségre: segito@remenyhir.hu.

Információ: +36/70/362-3143

Bejegyzés megosztása

Facebook
Email
LinkedIn
Kapcsolódó bejegyzések
1520468-Medium
Cigányságért-díj átadó

Ünnepélyes keretek között vehette át Kovács Gusztáv, elnöktől a Békési Roma Nemzetiségi Önkormányzat legrangosabb elismerését Surman László. A Cigányságért-díjat a nemzetiségi önkormányzat tagjai

Elolvasom »