Országos hálózattal rendelkező szociális szolgáltató szervezet szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás adminisztrációs feladatinak elvégzésére adminisztrációs munkatársat keres, teljes munkaidőben, közfoglalkoztatásban.
Az álláshely azonnal betölthető.
Elvárások:
- középfokú végzettség: érettségi;
- felhasználói szintű MS Office ismeret (irodai alkalmazások: Word, Excel és PowerPoint);
- levelező-rendszerek ismerete, napi használata;
- jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és szervező készség;
- pontosság, precizitás, határidők betartása;
- önálló munkára való képesség.
Előny:
- adminisztrátori tapasztalat;
- pénztárosi végzettség;
- egyéb irodai, adminisztrációs végzettség (irodai titkár, általános irodai adminisztrátor, irodai asszisztens);
- szakmai tapasztalat.
Amit kínálunk:
- jól megközelíthető, modern irodai környezet;
- lendületes, összetartó csapat.
Munkavégzés helye: Békés.
Szakmai önéletrajzot, bizonyítvány másolatot és motivációs levelet, a betöltendő pozíció megjelölésével, legkésőbb 2021. december 15-ig várjuk az alábbi elérhetőségre: segito@remenyhir.hu.
Információ: +36/70/362-3143