Országos hálózattal rendelkező szociális szolgáltató szervezet szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás pénztárosi feladatainak és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzésére pénztáros munkatársat keres, teljes munkaidőben, közfoglalkoztatásban.

Az álláshely 2020. július 20. napjától betölthető.

Elvárások:

  • középfokú végzettség:
    • érettségi;
  • felhasználói szintű MS Office ismeret (irodai alkalmazások: Word, Excel, és PowerPoint használata);
  • levelező rendszerek ismerete, napi használata;
  • jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és szervező készség;
  • pontosság, precizitás, határidők betartása;
  • önálló munkára való képesség.

Előnyök:

  • pénztárosi végzettség;
  • bolti pénztáros végzettség; vagy
  • egyéb irodai, adminisztrációs végzettség (Irodai titkár, Általános irodai adminisztrátor, Irodai asszisztens);
  • szakmai tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • jól megközelíthető, modern irodai környezet;
  • lendületes, összetartó csapat.

Munkavégzés helye: Békés

Szakmai önéletrajzot, bizonyítvány másolatot és motivációs levelet, a betöltendő pozíció megjelölésével 2020. július 15-ig várjuk az alábbi elérhetőségre: segito@remenyhir.hu.

Információ: +36-70/362-3143

Bejegyzés megosztása

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: email
Email
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Kapcsolódó bejegyzések
DSC_6292
Fényfestés a Csillagpontban

A békési Csillag Szolgáltató Pont tematikus hetének egyik napja a fotózásról szólt. Ezúttal a gyermekek megismerkedhettek a fényfestés fogalmával, ezen felül alkothattak ezzel

Elolvasom »