Több mint 15 éve szociális szolgáltatások nyújtásával foglalkozó, országos hálózattal rendelkező szociális szolgáltató szervezet szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatások napi működtetés feladatainak koordinálására, szervezési, vezetési feladatok ellátására, valamint adminisztrációs feladatok elvégzésére telephelyvezető és szakmai egység vezető munkatársat keres, határozott időre, teljes munkaidőben, versenyképes jövedelem biztosításával.
Az álláshely 2025. április 01. napjától betölthető.
Munkavégzés helye: 2800 Tatabánya, Köztársaság útja 44.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Főbb feladatok, munkák:
- Házi segítségnyújtással kapcsolatos gondozási tevékenységek megszervezése, irányítása, ellenőrzése.
- Gondozó és étkeztetésben dolgozó munkatársak munkatevékenységének megszervezése, ellenőrzése.
- Szociális étkeztetés és házi segítségnyújtás adminisztrációs feladatainak elvégzése és ellenőrzése. Jogszabályban előírt dokumentáció vezetése.
- KENYSZI jelentési kötelezettség elvégzése, ellenőrzése.
- Térítési díj beszedésével kapcsolatos feladatok szervezése, ellenőrzése.
- Napi szintű operatív feladatok, EXCEL adatkezelés.
Elvárás:
- Felsőfokú végzettség (az 1/2000 SZCSM rendelet 3. sz. melléklete szerinti végzettségek; pl: szociális munkás, szociálpedagógus, gyógypedagógus, diplomás ápoló, mentálhigiénés segítő szakember, mentálhigiénés szakember, okleveles ápoló, okleveles egészségügyi szociális munkás, egészségügyi menedzser, szociális menedzser)
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek és gyakorlott alkalmazói szint; (irodai alkalmazások: Word, Excel, és PowerPoint használata)
- Levelező-rendszerek ismerete, napi használata.
- Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és szervező készség. Pontosság, precizitás, határidők betartása. Önálló munkára való képesség.
- Nagyfokú munkabírás, terhelhetőség.
- Szociális szférában szerzett vezetői tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány.
- Saját gépjármű.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Szociális étkeztetés és/vagy házi segítségnyújtás működtetés, irányítás és adminisztráció területén szerzett tapasztalat.
- Kommunikatív, nyitott és empatikus személyiség.
- Változásokhoz és a monoton irodai tevékenységhez való jó alkalmazkodás. Változás és változtatás képessége.
Amit kínálunk:
- Versenyképes juttatás.
- Jól megközelíthető városközpontban lévő, jól felszerelt irodai munkakörnyezet.
- Lendületes, összetartó csapat.
- Irodai (8 órás) munkarend.
- Folyamatos szakmai támogatás.
A szervezetről bővebb információt a https://remenyhir.hu/mpe-segito-szolgalat/ oldalon talál.
Amennyiben megfelel a követelményeknek és felkeltettük az érdeklődését küldje meg fizetési igénnyel megjelölt jelentkezését. Szakmai önéletrajzot, bizonyítvány másolatot és motivációs levelet, a betöltendő pozíció megjelölésével legkésőbb 2025. március 7-ig várjuk az alábbi elérhetőségre: segito@remenyhir.hu
További információ: +36 70 943 1507