Országos hálózattal rendelkező szociális szolgáltató szervezet házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatás napi működtetés feladatainak koordinálására, szervezési, vezetési feladatok ellátására, valamint adminisztrációs feladatok elvégzésére telephelyvezető és szakmai egység vezető munkatársat keres Budapestre, határozatlan időre, teljes munkaidőben, versenyképes jövedelem biztosításával.
Az álláshely 2021. február 1. napjától betölthető.
Főbb feladatok, munkák:
- Házi segítségnyújtással kapcsolatos gondozási tevékenységek megszervezése, irányítása.
- Szociális gondozó munkatársak munkatevékenységének megszervezése.
- Házi segítségnyújtás adminisztrációs feladatainak elvégzése és ellenőrzése.
- KENYSZI jelentési kötelezettség elvégzése.
- Térítési díj beszedésével kapcsolatos feladatok.
- Napi szintű operatív feladatok.
- A vezetőség és a kollégák munkájának támogatása.
Elvárás:
- Felsőfokú végzettség (az I/2000 SZCSM rendelet 3. sz. melléklete szerinti végzettségek, pl.: szociális munkás, szociálpedagógus, gyógypedagógus, diplomás ápoló, mentálhigiénés segítő szakember, mentálhigiénés szakember, okleveles ápoló, okleveles egészségügyi szociális munkás, egészségügyi menedzser, szociális menedzser)
- Felhasználói szintű MS Office ismeret és használat (irodai alkalmazások: Word, Excel és PowerPoint használata)
- Levelezőrendszerek ismerete, napi használata.
- Jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és szervező készség. Pontosság, precizitás, határidők betartása. Önálló munkára való képesség.
- Nagyfokú munkabírás, terhelhetőség.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Házi segítségnyújtás működtetés, irányítás és adminisztráció területén szerzett tapasztalat.
- Kommunikatív, nyitott és empatikus személyiség.
- Változásokhoz és a monoton irodai tevékenységhez való jó alkalmazkodás. Változás és változtatás képessége.
- B kategóriás jogosítvány.
- Saját gépjármű.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés.
- Versenyképes juttatás.
- Jól megközelíthető, jól felszerelt irodai munkakörnyezet.
- Lendületes, összetartó csapat.
- Irodai (8 órás) munkarend.
- Folyamatos szakmai támogatás.
Munkavégzés helye: 1143 Budapest, Gizella út 37.
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidős.
- Home office lehetőség – kizárólag COVID veszélyhelyzet ideje alatt.
Amennyiben megfelel a követelményeknek és felkeltettük az érdeklődését küldje meg fizetési igénnyel megjelölt jelentkezését.
Szakmai önéletrajzot, bizonyítvány másolatot és motivációs levelet, a betöltendő pozíció megjelölésével 2021. január 24-ig várjuk az alábbi elérhetőségre: segito@remenyhir.hu.
További információ: +36-70/362-3143